雖然以光速看完《成均館緋聞》一段日子了(<--好似講到好耐咁﹗上個月咋喎﹗),基於每天開會的成均館議會不停discuss劇情,於是小的好似無停過仲煲緊咁…議會的某朴友提到結局阿佳郎的鬍子…哈哈哈﹗我想話我睇的時候都爆笑了…點解若干年之後大物仲面如白玉(暫借平時用嚟形容女林大人的term俾佢),佳郎就蓄了鬍子?

呢件事好tbb呀﹗

喺時光飛逝之前個郁…

而…cap上圖時發現…點解仲係金允植博士?唔係approve咗佢女博士身份?咁佢個激似房祖明的細佬點算呀?

而最攪笑,做了designer既女林大人和走去捉紅(青?)璧書的嬲憂師兄無蓄鬍子喎﹗

然後,我想起也是前陣子(都係個零兩個星期前?)煲完的《樹大根深》,女林大人個角色明明之前都仲係面如白玉,轉個頭癡了鬍子喎﹗點解我會覺得似《閃電傳真機》小朋友扮老人…哈哈…

呢個時候梗係要貼吓無記代表…哈哈哈﹗(隨手諗到的《尋秦記》﹗)話…好fresh(黑)的prof.傾啊﹗

其實特登選呢套古裝片嚟cap是有陰謀的(等我有藉口貼多幾幅圖嘛﹗嘩哈哈哈哈)…想話《尋秦記》真係由頭笑到尾…最後項少龍發現自己個仔竟然係西楚霸王時個"shit"(字幕的「混帳」)真係神來之筆…又說…呢句(疑似很粗俗的助語詞)好似無乜喺電視上見過?(港劇喎仲要﹗)

um,其實我係咪應該繼時裝片bingo之後整一篇古裝片formula?除了癡鬍子,仲有小朋友在草原上奔走,走走吓就由小朋友變大人…好爆咋…最爆就係程至美醫生版的《倚天屠龍記》,鄧一君走走吓變了程至美醫生…我接受唔到囉﹗


好,繼續﹗我的陰謀就係…睇《快刀手洪吉童》呢…阿昌輝王子登基時點解個郁咁秦始王(即係上面阿prof. 傾個郁,exactly係秦始王一統六國登基的一幕喎﹗哈哈)既?平時啲朝鮮官服都係明朝feel(咦﹗《洪武三十二》?)架喎﹗

順手貼埋的…睇完皇帝郁、書生(?)郁之後,點睇某橡筋都係個疑似日本武士的嬲憂郁至型…哈哈…

arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()