close

嘩﹗做乜我同劇組咁心意相通既﹗泡國之旅拍下的東東咁啱喺度劇度出現?…繼上次張相之後…今次有弘大boom唔同表情牆﹗嘩嘩嘩嘩﹗(自high中)

20/4/12後按:鳴謝朴友L提供…原來中年仁河係《快樂人生》個大叔同《梨泰院》個檢察官…典解我完全ignore無發現既?(其實我一路都唔記得鄭叔叔個名…淨係記得佢姓鄭…囧﹗)
(明顯扮熟mode又開動了…XD)

((不負責任非關劇情時間又啟動了))
原來同俊俊(<<這也是扮熟mode)間studio一齊間疑似咖啡店係東旭個仔開的﹗oh﹗佢兩個又係friend…又會一齊爭荷娜嗎?跟住又要打網球嗎?

俊俊個豬咀笑死我了… 俊俊個0靚成日篤爆佢又係幾好笑的說…

好學生去查了字典,個名隔離的字仔係「家庭醫學科,專門醫」…哈哈哈﹗然而間店的感覺都幾山卡啦…點會有人特登走入嚟睇醫生呢又…

點解阿允熙成日俾人睇到佢啲日記簿?﹗

劇組真係鐘意襯色鐘意得太交關,使唔使連允熙姨姨件冷衫和手套(仲要係洗碗咋喎﹗)都襯番右邊兩隻杯呢?

睇完第6集miss咗﹗原來俊俊媽係惠貞﹗

阿惠貞咁講,係對照荷娜話俊俊未經佢同意用佢幅相印傳單嗎?

呢個對照鏡頭…我只能講歲月催人囉﹗我想問點解昌模人到中年會同仁河餅印咁?而允熙和惠貞另一個friend呢?佢唔會就係東旭老婆吧?

opps…原來仁河佢地以為允熙去到美國無耐就死咗…咁惠貞一路都鐘意仁河所以就走在一起吧?(不過卒之都係離婚了…) 昌模知道允熙未死時惠貞叫佢唔好講…又嚟從中作梗了﹗話時話,惠貞好鬼似n年前《女麻女麻煩煩》(定係梁家輝扮楚帆叔梁朝偉穿越那套?)劉嘉玲特技化狀扮老那套片個郁…咁睇中年允熙keep得好好多喎﹗

wallpaper﹗而劇組也太愛幫而人襯衫了吧﹗

愛係唔需要道歉架﹗(係…我係咁搵對照位…哈哈)

我學緊數字呀﹗唔好剩係得3秒啦…數到10啦…方便我記嘛…又說點解數字又要有漢字讀音又要有韓文讀音咁煩呢…

opps﹗允熙spot到小俊俊了…

硬係覺得惠貞日久失修,同埋好鬼似劉嘉玲姐姐當年個扮老郁… 阿俊俊媽先出手同仁河重修舊好,不過俾仁河拒絕了…

這是innisfree的獨門facial嗎?如果work的話等我都試吓先…話實我成日夜媽媽煲劇攪到眼袋大過紙袋喎﹗…

 鬼馬樣…阿荷娜在店外扮model那part好好笑…不過佢好慘…又俾俊俊放佢飛機…

 又嚟向左走向右走的偶遇嘛…

弘大呀﹗弘大呀﹗boom牆呀﹗(<--癡咗線…)((又說,俊俊去那間pub會係無缺表演的那間嗎?))

阿允熙姨好鐘意用黃色傘的嗎?而,硬覺得阿荷娜件黃色外套係reflect70年代把黃色遮,then入面件裇衫係藍色喎﹗仁河當年件衫就係藍色喎﹗

竟然係仁河先過阿仔開口…又係仁河濕晒而允熙搭住遮無濕?

手執鮮花的一個…(想唱歌了…)

哈,我cap圖唔係為講劇情…係為講無聊野…想話副眼鏡好小雲feel…XDDDDDD
第8集中青二代都會有感情進展了吧?阿東旭仔又係喺仁河仔猶豫不決之前先向允熙女出手喎…唉呀…
 

*****************************************************

看來我好樂在其中的cap圖了…囧…第8集…

 

案件重演阿允熙姨用遮遮番濕晒的仁河叔了… 

 

(貼了好多相於是篇文好長…試著縮細啲相但又好似睇得唔方便?)

 這個表白果然很毒舌(黃泰京mode不死﹗)

我諗起無缺換咗加力士吐之後都係用番之前個鈴聲…

 好攪笑,阿爸打俾阿仔的同時阿媽打俾阿女…

原來阿允熙姨有留意仁河叔的動靜,仲知道佢同惠貞結了婚等事…oh﹗聽荷娜講…睇嚟佢身體唔多好…又係咁所以唔想同仁河叔重修舊好?

 哈,明明係咁重覆「會對你好」,仲以為會浪漫地雨中漫步…典知係我啲衫唔濕得…我笑了…

opps…荷娜因為媽媽所以鐘意雨天…但阿俊俊(怕且都係因為阿爸)而唔鐘意落雨…

 跟住人家去睇樓:左:屋塔房﹗(我硬要將兩套劇撈埋嗎?﹗XD)…右:R肚腩的大叔好好笑…

 小俊俊都幾多情深對白的說…

 哈哈哈…我鐘意佢叫荷娜嚟影相之後轉身走…自言自語話自己極型…

荷娜回味阿俊俊係咁話對佢好時問佢係咪short咗…啲mode好美男啊﹗(還是套套都係咁上吓?好熟口熟面囉…)

敢問阿允熙姨有幾多件綠色衫?又要襯番後面啲花花草草嗎?

哈,允兒啲生硬model郁和樣好好笑…明明是idol group要扮唔識…我諗起梅姐在《男歌女唱》入面扮唔識唱歌…

阿助手didi…有啲角度好似蘇永康…

 生硬完之後俊俊叫荷娜自己選衣服…啲郁又確係順眼番晒喎﹗

 

阿東旭仔善浩個妹美浩…睇嚟係鐘意俊俊…有預感佢會係繼徐演員、國民妖精和掌議妹後另一個十分篤眼篤鼻的女二…另,佢個樣有啲似鄧上文…

 《美男》mode到丫…俊俊對自notebook話自己係咪傻咗…照dub喎﹗

東旭仔同荷娜有共同話題…俊俊危險了﹗ 仲搶先在俊俊開口之前叫佢嚟white garden打工(咦,韓文打工都讀アルバイ?我果然在努力看劇學外語﹗哈哈)

 《美男》mode再現…俊俊坐喺花園度不停見到荷娜…嚇到自己打冷震…呢啲幻想mode實要有架可?

仁河叔又拒絕俊俊媽了﹗俊俊媽還真是死心塌地的說…

 《美男》mode到不行呀﹗

第9集預告…荷娜meet俊俊面豬喎﹗哈哈哈哈…

以上。

*****************************************************

[韓劇]《愛情雨》(5-6)

[韓劇]《愛情雨》(3-4)

[韓劇]《愛情雨》~YOUTUBE貼片文

arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()