close

先講這套次世代《巨星夫婿》吧﹗

一路睇一路覺得係《巨星夫婿》啲friend喎﹗(因為我無睇過1987年的《偶像媽媽》嘛﹗中山美穗我有印象已經講緊《情書》啦~

  • 無計啦…鬼叫佢係大明星邂逅平凡女子,之後走進該女子的平凡家庭,起初其他家庭成員都反對喎﹗似﹗
  • 之後個明星又係極力保護戀愛的幼苗,寧願自己無得瞓偷偷摸摸都要爭取相處的時間(包括換裝啦…)﹗似﹗
  • 之後屋企入面個高(?)中生又一定係反對,而老人家又覺得難得個女搵到真愛,是支持佢架喎﹗似﹗
  • 阿女主角優香和當年的小櫻竹內結子都係小鳥依人型的,似似似﹗
  • 想當年阿櫻庭裕一郎話因為自己係孤兒,所以好羨慕小櫻一家大細好熱鬧,於是好想同佢快啲組織家庭,咁今勻向錦戶亮(佢個角色係本名演出囉~)個角色又係咪無家人既呢?唔見佢話結婚時要向父母報告既?
  • 又一樣唔似﹗係二人張結婚申請書係俾優香媽媽私自拎去申請了…而唔係二人親身交的(咦﹗咁《瑪麗外宿中》既﹗雖然張form係二人自己填既)

um,似完一大輪,最唔似就係錦戶亮和關8本名演出,件事都幾詭異的,全程阿麻生同學(都係鐘意咁叫阿亮哥仔)就係做番自己,一時同關8上綜藝節目,一時又拍劇(但詭異的是…拍消防員劇喎﹗係咪《rescue》 呀﹗那套是KT中丸做男主角喎﹗),一時又唱歌出碟咁…有啲真人show feel…但見關8之間成員互動戲份不多…無乜得好奇吓咁喎﹗就第一集而言,講阿麻生同學工作點忙…點樣做到嘔中,跟住穿插J+人(詭異到爆﹗TOKIO 城島茂竟然有份演一角﹗跟住又有ARASHI友情客串…)其中…其實ok好笑喎﹗

講起客串,第一集有堤幸彦,第二集有笑福亭鶴瓶(《虎與龍》個組長﹗),加埋主要演員之一的江成和己(也是《虎與龍》的jump亭jump﹗)…可唔可以請長瀨大叔來客串一番呢?件事好宮藤官九郎喎﹗(off topic了﹗…但啲串星好似仲精彩…)

呃…又說關8其實不是(我的)看點啦(哈,我本命不是這隊啦)…呃…即係呢…呢水爆出仁哥仔奉子成婚攪到被雪又被罰的新聞嘛,同係J+的麻生同學呢個時候 上套劇又係講藝人唔理經理人反對私自決定結婚,真係人生如戲戲如人生啊﹗係咪J+見反正仁哥仔呢單野咁爆,肥水不流別人田,要串人不如先自串呢?

好了,講埋,優香3個仔女,大女愛理不理的,二仔疑似隱閉兒童一味上網(疑似search錦戶亮啲緋聞那一幕好好笑),三女好可愛(佢打開書枱見到都係嵐和櫻井翔的相我大笑了…)…嘩…想話好《家政婦三田》囉﹗可以推斷,之後的劇情就如《巨星夫婿》咁,女婿為了得到家人信任努力幫家中各人解決問題…怕且…大女會有戀愛問題…二仔可能被欺凌…三女想要爸爸?而佢應該係最易解決的一個…至於病緊的婆婆…可能係女婿幫佢解決性命之憂啦~

如果繼續輕輕鬆鬆(但又實要賣一點((懶))感人和親情)的話,都應該不錯看的說。以上。

劇集詳情在此
*********************************************************
某朴友看完大讚不已(指男角),加之於見女角係《成均館》大物…順便挑一挑囉…(於是…說好的《黃真伊》和《仁醫》是完封不動未郁過)

之前(咦﹗上年咋喎﹗都唔係好勾池啫)某韓劇達人博度望過吓…一路疑惑跟日漫《城市獵人》有乜關係…原來係有架喎…不過將背景泡菜國化了…

呃…我想話我小時看孟波看得很入神,劉華的「mark哥話我知,batman話我知」主題曲小的可是唱到滾瓜爛熟(於是讀書不成…泣…)…then除了無記播的卡通版外,連(我極討厭的)成虫大哥及周文健的電影版都睇勻…情意結使然,小的對這部泡菜ized的版本頗有期待的說…

果然是泡菜化了…怎麼又加了南北泡的東東?黑麻麻關係加之於小的這兩天睡得不夠,第一集看到差點睡著了(是真的睡著了…唔通我唔buy南北泡的?《傾屎吐嚇》也睡著了…篤)…呃…well,舖背景嘛…我忍﹗講男一身世和典解佢會成為城市獵人嘛…我忍…我忍忍忍…忍到第二集(其實第一集尾)…終於來到 2011年兼回到泡菜…呃…點解喺親泰國都係殺人毒品和殺人毒品?(我講緊《狗與狼的時間》…哈)

大物(誤…是金娜娜…但佢個名令我想起香蕉…panana…哈哈哈…我都話睇劇學外語work架啦﹗) …典解又係為了家人而不停做兼職搵錢?跟住又係做做吓兼職時遇到男主角?

你可以不令我想起抄書的300元(單位是元嗎?)嗎?

你可以不令我想起大物那位激似房祖明的弟弟嗎?

你又可以令我不想起第一次步入成均館的場面嗎?

但睇嚟,娜娜唔會好似惠香咁吓吓令個100磅的鎚出嚟打孟波架呵?而阿李敏鎬又確係幾有台型,高大靚仔,個角色有錢有面有勇有謀,又真係幾殺…不過係唔知之後的報仇路線會唔會好娘?(其實小的留意呢位哥哥和開呢套劇嚟睇…係因為某日某達人傳來了呢幅相…嘩﹗~~~~~~)

快樂人生》其中一個大叔(第x次)跟某橡筋同場出現後,另一位地中海大叔喺呢套出現喎﹗佢應該係娜娜親生阿爸吧?好親切啊﹗攪到我想睇多次《快樂人生》添…哈哈哈哈…

好,繼續努力煲~

《城市獵人》@維基

arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()