今日發現有新口味啊﹗BLACK FOREST喎﹗

然實物跟廣告的樣子有莫大的距離…但…
真的很不錯啊﹗
不禁諗起《美男》劇中的呢一幕…忍不住要CAP一吓…個咀幾衰呀…哈哈哈…睇睇吓某碩幾有潛質演真人版花輪同學…襯佢呢水梳緊俊俊的單邊一PAT野頭…吹起佢咪花輪同學囉﹗(大OT了﹗)
 
呃,這個傳說中的黑森林有紅莓汁和好很奇怪應該是雪硬了的蛋糕粒,配埋本身已有的OREO曲奇,味道是很不錯啊﹗主打係紅莓汁酸酸地中和了OREO的甜味,跟住個蛋糕硬硬地頗有嚼頭,帶來一個複雜得嚟又幾新奇的口感…(咦…我以為自己做緊飲食節目嗎?XDDD)

我有無講過自從老M出咗麥旋風之後小的就從新地(係新地唔係新地筒喎﹗)移情別戀了,而且多年來很長情地專注吃OREO味…索索聲有咬口(咁M & M無咩?)…又說,有一水可以加唔知幾多蚊有美祿味麥片,好好味囉﹗但一閃即逝﹗THEN有一輪好似係有美祿古古力粉既麥旋風選…那個係勁好味啊﹗但都係一閃即逝啦…我好似淨係對啲期間限定情有獨鐘的說…(咦…要唱番咀陳曉LONE嗎?真正為你心有獨鐘…~~~~~~)

我係咁OT添…講起期間限定…除了樓上真的很不錯的黑森林味,仲有以下真的很唔掂的這一個:
 
呢個世界有比較先有進步呀﹗

前陣子的拖肥焦糖曲奇味,就太甜太漏了(連甜魔如我都覺得唔掂喎﹗)

而且,你明白嗎?個樣太似令我心生恐懼的海膽RISOTTO了﹗OUT﹗

其實《功夫熊貓2》上畫時我沒去看…但同期推出的香芋麥旋風就食完又食…

其實都係甜到爆的,但小的就係鐘意芋頭嘛﹗平時不大吃蘋果批的我見到有香芋批都會忍不住去吃一吓的說…

雖然…感覺是在吃色素…不過算啦…好味既野都係無益既…


有甜品吧的老M呢,新地筒係有彩紅版,恆常味道應該有青蘋果、古古力和橙味(咦…我做乜咁神心地留意﹗)…跟住有次見佢有咖啡味喎﹗問一問姐姐可唔可以加落麥旋風度…個效果是OK的啊﹗


順便貼埋…雖然家陣潮興自己"筆"生果配料的乳酪,但我心地至愛始終係佢…阿波波啊﹗

arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()