close

話說,我為身邊人今年出門的紀錄做了毫不科學也不理性的小統計(就說點樣先算係身邊人呢…嘩哈哈哈):

日本  (5)

星、馬、泰  (4) 

台灣  (3)((台北、台南、台中都有喎﹗)) 

韓國  (2)((但據會去的人說都係計劃中,未落實的)) 

歐洲  (1)

好明顯呢班人今年中咒地不停去玩…哈哈。但很詭異地,只有一個人衝出亞洲,另外的人不停在亞洲兜圈…哈哈。

好啦,講番題目係前陣子看過的報導…

1. 時時刻刻都在拍照,沒用心體會旅行(紅色的是我有中招的呀﹗哈哈)

這個…我犯了…XD。好多時我都係相機行先既…不過影完我係會睇的﹗﹗﹗﹗(死都要認咗先,呵呵。)不過呢個年代有圖有真相嘛,而且好多時走馬看花,係靠睇番啲相先會有更多發現(就如,返屋企之後先發現原來行經弘大的一堆人圍埋屋就係傳說中的WHTIE HOUSE,勁多劇喺嗰度取景﹗差少少就會見到某人添喎﹗)

2. 打包太多行李

衫和褲如果唔係大熱天時就兩日倒換一換,著出街之前就喺酒店著住瞓,呢個時候LEGGING是好朋友﹗睡褲都唔使帶呀﹗除了上次三月出門以為會暖但TURN OUT係熱,攪到帶住的冷衫無機會著囉…。UM,就說,出門時已爆喼,邊有位走時放戰利品呀﹗(雖然次次都係多一兩袋要手拎…囧)

3. 看到喜歡的東西沒立刻買下,事後後悔

呢個我中伏中得多啦,除非唔捨得買的原因是貴,要不無無聊聊的輕巧野,即場就決定買唔買…

4. 手機忘了開通國際漫遊

呢個係一個價值一千六百幾元的教訓﹗(但其實我唔係唔記得開國際漫遊,係開錯了data roaming…)所以從此我飛機未起飛就已經關3G…連機都關埋(唔知點解我搭親的航線都唔俾我飛行模式,想打機都唔得﹗囧)呀,我有試過講以為自己WIFI緊點知唔知自己無關DATA ROAMING於是上了個千六蚊的網?

5. 輕信飯店「近市中心」的宣傳詞

哈哈哈,年初那次的酒店據說是車站旁十分鐘的,但TURN OUT係一個DOUBLE,拎到成手野時更唔止,就說雙手FING FING無所謂,拎到成手野時就好想死…。從此,是會看一看GOOGLE的實景地圖…穩陣啲。

6. 不敢吃街頭攤販食物,錯過當地美食

咦,我唔理架喎,除了生冷野驚會食到肚痛之外基本上都唔理…食咗先算…。

7. 搭便宜的機場接駁巴士,巴士過好幾站才到你的飯店

我個人CHEAP,於是選的酒店都以平為宗旨,於是都是無接駁巴士的。

8. 自以為抓到訂機票的完美時機,其實航空公司折扣常變動

呢個世界低處未算低,高處未算高,相對而言覺得OK咪算囉,我永遠都捉唔到SO-CALLED最好的時機…囧。

9. 在長途自助旅行首日就買了沉重特產

SO FAR我未試過要轉酒店的自助旅行…但OK既,除了書之外我好少買真係好重既野…

10. 帶便宜的夾腳拖,走到夾腳柱和鞋底磨破

我唔會著夾腳拖架﹗而去到酒店就算無拖鞋提供咪著住對CONVERSE囉,但求拎少啲野…拎少啲野…拎少啲野…

11. 過度倚賴旅遊指南

我過度倚賴直覺就真,旅遊指南出發之前就會成日睇,到達之後就唔想拎…

12. 旅遊保險沒買完整

其實我都係求其買的…

13. 出發前沒檢查簽證相關規定

這個不可能吧,唔係去到機場境都唔比出咪好灰﹗

14. 企圖在一個周末玩完德國柏林,以致走馬看花

一周玩柏林又太癲吧﹗不過走馬看花係有點可惜,人總要做一點取捨才行既。

15. 用信用卡領現金,支付高額手續費

嘩﹗這個很重皮喎﹗我會先預每天使費多少,跟住唱咗足夠的銀兩先,THEN再拎多一兩千港紙喺身,以備有乜事時可以救急,再唔好彩先出動信用卡嘛…

16. 沒將訂房明細列印成紙本,到當地手機網路還不能用時無法證明訂房

就算無PRINT OUT,都要SAVE定個SOFTCOPY喺手機吧﹗現兜兜PRINT出嚟唔使煩,電話既野會無電架嘛,或者癡咗線唔覺意DELETE咗咁點呀﹗雖然,可以的話我會盡量令我自己可以上到網﹗哈

17. 太努力殺價,搞得當地小販和自己都很火大

其實我個人係唔講價的…

18. 沒在機場換匯,身無分文到市區還要到處找地方換錢

除了去台北,我好似無試過去到當地仲要出埋市區先換錢,就算係到達先換都係喺機場度就要攪掂,幾廿蚊都無點搭車呀?

19. 低估國外機場大小,太晚到大機場以致趕不上飛機

通常都要計搭車入機場幾耐,再加CHECK-IN前兩小時以防有乜風吹草動,於是我次次都係有極早無極遲的入到機場百無聊賴,呢個時候反而覺得機場無野睇咋…

20. 沒把行李的洗髮精蓋子蓋好

呢個都算係人間悲劇了﹗之前試過將creambase呀那些東西放在拉鍊小袋,到埗後個袋被喼入面既野係咁壓壓壓,壓到唧晒出嚟…好在都係唧喺個袋度,唔係成喼野中晒招就爆了。之後我係用食物盒嚟網…仲支支cream都用保鮮紙包一包,perfect

*************************************

其實都係老生常談,不過…俾我呃吓文啦~ 

arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()