雖然是舊劇(維基說原來是08年播的,但後來改播了《click入黃金屋》…嘩﹗這是甚麼劇﹗完全無印象﹗),但因為劇中人有武則天和狄仁傑(但其實我無睇劉華的電影版),是有點點興趣的,終於今日看了…又真係不賴喎﹗

<<<借個位嚟講題外話,這是我小學時睇的小書…唔知點解我好into呢兩位阿太既故事…都話,我從小就練習娛樂版讀歷史大法,其實歷史係好funny架﹗ .\ /.

呃,其實呢,雖然關於武則天的書睇了一大堆,但其實關於佢既劇集/電影沒有看過太多,起碼我唔記得我有睇過馮寶寶那套先啦,劉曉慶那套反倒是有的,仲驚訝點解佢當年的年紀仲可以反轉頭演番年輕版…

呃,都是題外話啦,《盛世仁傑》我是頗期待陳秀珠演的武則天嘛,當年佢喺《金枝》演霸氣(又惡毒)的皇后實在太出色了﹗今日才看了一集…確係好霸氣~珠姐好有型﹗但佢演曹永廉阿媽(好了,武則天做周朝皇帝時都唔細的了)還是有啲驚囉…

好了,另外的雜感一堆:

  • 嘩﹗梁材遠監製喎﹗﹗原來《情越雙白線》、(睇到我滴晒汗的)《紫禁驚雷》、《隔離七日情》都係佢監製﹗(仲有《造王者》同17皇兄的《情越海岸線》)…咁啱我都有睇﹗佢好鐘意郭羨妮喎﹗而且啲人腳都有duplicate…
  • um,想講的是《紫禁》將歷史故事改到滴晒汗,康熙變廢柴而孝莊變森山老妖,勁驚。暫時睇了一集《盛世》,啲人跟我睇書得番嚟的認知都幾吻合…(還是因為《盛世》所以啟發《紫禁》的創作?)
  • 一開電視就見到big兒跟陳錦鴻﹗錦鴻哥又做過期有為青年嗎?(繼馬浚偉之後)…呃…而big兒,佢應該比法拉更唔適合做古裝,法拉口音有啲奇怪,除了唸一輪咀的四字成語有點吃力,基本上都ok既…但big兒真係十年如一日的鬼味腔…呃…算啦…佢都走咗…
  • 嘩﹗柴九哥是武承嗣﹗一心想吼姑媽的皇位﹗嘩﹗好期待﹗柴九哥係小人物啦,whereas醒哥係正義朋友…好耐無見佢演奸佬…(上星期出了門於是今日先睇第一集…)
  • 睇嚟佢同鄭則士的狄仁傑鬥過你死我活會好睇﹗
  • 唐寧又係閃咗人啦…睇劇情佢演既上官婉儀又係會攪事喎﹗(但應該唔會mention佢啲風流韻事?﹗)
  • 曹永廉演的李顯排位竟然低過陳錦鴻﹗囧﹗
  • 我想話當年我睇武則天傳時都有估武則天會傳位俾武氏定李氏(我太認真了睇得?)…whereas最後佢退位恢復番太后身份同已過身的高宗合葬,好似返回原位做番老婆咁,同佢稱帝咁一反傳統都幾諷刺…
  • 竟然唔記得講﹗主題曲是敬hins唱架﹗(但係四大反目前錄定的定係而播先夾番隻歌落去呢?)

就咁睇是不錯的(老作成份應該無《紫禁》咁高,看來可以翻煲番~)
 
另,繼續期待《造王者》…我一度以為這套《盛世仁傑》就係《造王者》囉…
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()