close

um,雖然小的睇得唔多(初心者?﹗哈哈哈哈)…不過睇親都硬係覺得有啲熟口熟面位,好容易refer得番之前睇過邊套有啲咁既情節…心諗你使唔使咁環保又翻兜呀…

6/5/12後按:我真諗到野加喎﹗

睇係睇得唔多的,不過前陣子寫過一篇講港劇的,忍不住又對照一番…
 
(看來我真係有潛質去泡國做編劇,到時大家可以叫我堂本作家…哈哈哈哈哈)
 
1. 男一跟女一身份/智商/性格懸殊,而通常是由誤會開始,繼續變成情侶
 
唔知點解一定要對立架喎,一係一個富有一個窮,一係一個超叻一個超蠢,然後大家價值觀超級唔同,咁一開始就好多誤會成為歡喜冤家咁…(又…因為各式原因被逼同一屋簷下而笑料百出?)

而通常(係通常,前陣子在j2無意中lap到有套千金小姐vs總管家,無啦啦見到有女林大人客串的…掉轉囉咪),男的在高位女的在低位,而個女既堅韌不屈,慢慢溶化了男一,唔覺意吸引埋男二咁…

2. 而男一一開始會完全唔aware女一,然後多次表示「唔當佢係女人」、「佢唔係我杯茶」之類的斷言,但之後慢慢愛上女一,就一定會講「我是不是瘋了」或「我在幹嗎?」
當李潤城說唔當金娜娜唔係女人時我就笑了…哈哈哈…你是無缺的朋友嗎?
 
加送,當女二開始害女一時,男二通常係明擋,男一就暗防…
 
3. 當男一誤吻了女一,又咁啱會係女一的初吻
通常個男的都係情場經驗相當豐富,而個女既咁啱係未拍過拖的…
 
發現韓劇都相當糾結於第一次,女一care自己的初吻,然後怪男一係花花公子,then當男一發現到自己對女一的感情之後就會同番佢講「你係第一個令我有呢種感覺」呀咁,說是第一次認真呀咁…
 
4. 沒有異性緣的女一(又通常都因為生計而唔得閒談情說愛),故事開始後會有男一…之後有男二…再之後會有三四五六七的傾慕者
是要令看劇的劇迷(特別是女的)特別容易投入自己是女一嘛?現實越無可能的越夢幻先越有幻想空間?
 
5. 跟男一旗鼓相當的男二,性格通常跟男一相反,男一溫柔就男二古怪(vice versa)。其作用是先向女一表白,刺激男一行動。但女一總係心向男一,當女一被男一所傷時男二就成為女一的避難所,等男一回心轉意…
我成日講的「溫柔天使」設定…男二無論係古怪男定溫柔男,都注定鬥唔嬴男一要望住女一回到男一身邊的說…然後自己暗自傷心流淚…
 
6. 女二永遠心向男一,而女二的作用是做壞事破壞男女一的好事
就算一開始女二有第二個男友(男二?)…卒之都係會心向男一的說…。我懷疑女二的作用是等劇迷討厭佢既所作所為,專心支持女一得到男一…
 
暫時我最討厭的女二…登登登登…俊俊媽~(拍手﹗)…後生時既佢都仲識得回頭是岸,中年既佢就開始蠻不講理了…本來小的都不喜歡徐演員和國民妖精的,但阿豬媽一出,啲後生女即刻唔夠揮…掌議妹都要讓路呀﹗
 
7. 如果有男三,通常佢係負責攪gag。可憐的男二和男三通常都係一個半個女二三四五六七都分唔到的。
太慘情了﹗呢個又唔似無記咁終於男女一一pair,男女二一pair懶係大團圓結局喎﹗
 
8. 主角們的父母一定有啲野,either不可告人的情仇,強行無理的要求等,總之有十萬個理由令男女一不能走在一起
我想話《城市獵人》李潤城阿爸跟《瑪麗》代表爸啲咆哮mode係一樣架囉…
 
而點解套套劇都硬係要整啲上代既恩怨情仇?﹗
 
9. 送訂情信物後就會炒大鑊
某橡筋連續三套劇送鍊之後就炒大鑊,其實佢係咪鑽飾店代言人?太邪釘了﹗會唔會有第四次呢?有我就笑囉…
 
10. 英雄總會出來救美
無論係古代的撲埋女角度同佢擋箭(我講緊《成均館)定係70年代的backdrop(我講緊《愛情雨)又或是現代的電視劇(我講緊《瑪麗》…《王世子》都有喎﹗)…總要有一場男角飛身撲埋去抱住女角用身擋跌落嚟的重物?跟住又總會受傷?令女一由憐生愛?


10a. 關少少事又有少少唔關事的:女角飲醉或傷了,男角就會揹住佢走…
跟住揹住回去的路上,女角總會有意無意(無論係醉了還是清醒)都會講到一點自己的真心話,然後讓男角更加了解女角或者更加動心了…但到男角想講自己真心話時,女角就睡著了…囧﹗
 
11. 打交…點解整係損咀角?
打交點解一定損咀角?然由就到女角為男角擦藥了…
 
12. sendsms
我懷疑,劇入面send sms係方便影手提的大頭…呢一吓同無記有得揮,當無記全世界都用索愛機時,《瑪麗》係全世界用加力士吐,《城市獵人》全世界用唉瘋(而且無得用殼,同埋阿李潤城成日掉部機…唔花就有鬼囉…),《愛情雨》/《王世子》全世界用力士碌,好爆,窮到死都仲有錢出部史馬瘋…真令人妒忌…囧。
 
(product placement odd的程度其實跟無記不相百仲,無記有可怕至極的痕身銀行sell修哥時,《王世子》有影住logo幾秒的咖啡店…,仲要集集座底出一次,煩到不行…)
 
13. 沖涼/濕身
好似好鐘意係咪都會濕,跟住順勢有沖涼戲,再穿上不合適的衣服攪gag?﹗囧…<<<沖涼是大家都說必有情節﹗加加加﹗
 

***********************************************

等我諗到再加先﹗卡卡…(但通常我話再加,都係無加的…哈哈哈)
arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()