close

(1/6/12後按:謎之聲…我終於肯執吓個css了…哈哈哈,一路都好憎原來那個template的奇怪spacing…但又到無咗bullet points…想點呀)

追星是…

追星是,見到有product出唔買會身痕…(買唔起去摸吓個真身都好…)((又或者睇相以慰相思,或者睇完相就發現其實無必買(((通常原因是巧貴…唔捨得,如這個,但其實包括了3地的asia tour總共4隻碟,才六百幾蚊除番都係百幾蚊隻咋喎﹗)))之處…自我安慰…))
追星是,財散人安樂。但將戰利品都攤在床上(如這個這個)的時候那種壯觀是可補銀包乾硬化帶來的空虛既…(笑)


追星是,每次都處於日版 vs 台版,cd only vs cd+dvd的人生交叉點。想聽之而後快但又唔想俾咁貴,想多首歌又唔想miss咗隻dvd…(某人出完碟…下個月到安室了﹗錢呀﹗我的錢呀﹗btw,佢二人今年都係出道20周年,咁啱﹗)


追星是,明明覺得好貴,只要等吓就會有平版的東東,買到手還是覺得很慶幸(灣仔價平網上買50蚊﹗)


追星是,見到雜誌彩頁影得靚會好想買嚟儲(屋企幾十萬本日雜卒之俾我cut晒安室/光一彩頁出嚟淨番就掉方式解決,無計,佔位多呀﹗),珍而重之的剪好放在folder內,但其實唔會點拎出嚟睇的說…


追星是,無時無刻拎住手機check微博睇bbs/相關blog update新聞,唔睇唔c服(明明我不在現場,但某人來北京時的相洗盡微博版…我好似都知說佢行程的了…笑)…而且仲會不停對住電話傻笑…


追星是,一條龍睇/聽番晒中招對像新舊作(經典之作是:一個暑假買盡kinki kids的A-E album,而且全部是100蚊以下((有些是日版二手,新碟就係台灣版)),可一不可再)((不過single沒買齊,當年3吋難搵,復刻又無興趣買 了…家陣主打都係儲番Album和Con DVD,話時話,J Tour和Family Con都未買番的說…)) 


追星是,無論作品有幾爛都會完成佢…(雖然我常說《》難頂,但諗諗吓光一王子的《和弦,愛的盡頭》先係終極難頂啊﹗呢套我真係睇到想棄劇…)


追星是,將所有歌在最短時間內聽到曉跟住唱(不過up唔出歌名…哈)

 

追星是,將所有戲/劇在最短時間內睇完又睇睇完又睇睇完又再睇…(經典之作是…95《神鵰》有一節我睇到背得晒啲對白出嚟兼可以寫埋走位…哈哈哈﹗真係讀書又唔見我咁叻…)


追星是,一條龍舊作發現精妙之處但人家已在追新野,暗怪自己做乜唔早啲中招…(通常我都係有時差既…XD)


追星是,一條龍舊作想買番時發現絕咗版…好唔開心﹗


追星是,見到對像開演唱會會恨不得飛身去看,人一世物一世…(安室15年重踏DOME開CON呀﹗而且演唱會曲目重由歌迷投票添﹗攪到我想返屋企開隻《Concentration 20》出嚟回味添)


追星是,被對像的品味影響了…(其實我比較喜歡間條/格仔多於豹紋囉…哈哈,同埋…雖然我唔認…但被琴miss篤爆咗…我對瘋瘋的突然欣賞是因為…呃…)


追星是,當咗自己係宣傳部人員,不時向身邊(粉or non-粉)推介對像的出品(當年我成日逼同學聽kinki啲歌…哈哈哈,而家小的比較soft-sell架啦,都係fb貼youtube啫…)


追星是,會做出很多莫名其妙的事…(如…這個這個


追星是,年少時以為大個會減退熱情(無疑,買野是比較審慎,以前小的係夠膽死有幾多錢喺袋就買盡),但一把年紀反而追得更瘋… (我諗我開始明白當年熱愛黎老闆的姨姨輩心理了…)

追星是,如果能夠和真人見個面/影個相/簽個名,會覺得三生有幸,家山有福,感謝祖宗十八代積下的福讓後輩能享…(還是很後悔中二時唔敢跟古黑子拎簽名…明明阿娘都叫我去架啦…嗚)

 

因緣際會曾經拿到古眼神的簽名,但那個…唔記得放咗喺邊了(果然我已經唔喜歡佢了…)。反倒是圖中這個,幾廿歲人鼓起人生最大的勇氣跟簽名的人講「你可唔可以幫我簽個名」,佢動筆簽時…看倌們想像到小的內心有幾雞冬呀?﹗(如果佢唔簽…我諗我會唱衰佢…哈哈哈)

雖然,我最熱愛佢既時候…講緊小學,是n咁多年前的事了…但得到手的一刻還是很…雞冬囉﹗

就是說,我這個人很consistent。

arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()