本來想去瞓覺的了,但見到有關《回答吧1994》的事情又好奇走去看一吓(圖也是出自上述LINK的說)

回答吧1997》我都仲叫因為睇了《愛情雨》而識徐仁國,但呢個《1994》…我是一個都唔識﹗囧﹗

而故仔講的上京故事,我也是沒有同感的了,唔知仲會唔會好似《1997》咁有個超級粉絲的呢?1994年又其實有乜團係HIT緊?一個謎﹗
但見劇中人啲造型…無啦啦縛件格仔裇衫喺腰度呢吓真係好想死地有同感﹗哈哈哈﹗救命呀﹗我當年係有架…貢工人褲呢?都應該HIT緊架…雖然我個人娘

好了,劇集10月18日播,排隊LIST又要多一部了(我在等李潤城的《繼承者們》啊﹗但我想知佢高頭大把又點去做高中生呢?比李鍾碩喺《聽見你的聲音》扮高中生更強大喎﹗

突然間在諗,究竟《1994》的主角們94年出咗世未?(泣奔)而,唔知泡菜國學界書包風潮跟香港有幾遠?如果泡菜國都揹文中的袋就實在太爆了﹗
************************************************
上次睇《1997》年時都諗了一諗我的1997包括了甚麼…UM,回歸啦、陳妖LONE既《心理遊戲》啦(如果我無記錯好似係97年出的?)、古巨LEI《歡樂今宵》/《皇家反千組》、陳奕迅《與我常在》定《我的快樂時代》呢…UM,雖然更重要的是KINKI出道啊﹗但97年我未鐘意佢地…XD。UM,當年安室奈美惠仲係社會現像的說…呀,我的萬年最愛日劇《長假》係96年架喎…97年的係《beach boys》…但我唔鐘意呢套…

再懷古啲,1994年…

  • 雖然《狂野之城》隻碟我覺得是很不錯的(有人識《是個真我》和《冰山夢美人》嗎?但我還是很不捨得郭城城離開華星了…
  • 我已經唔記得起源係睇雜誌,睇電視定乜,總之某日見到白面古覺得佢勁令仔就癡咗線咁FOLLOW佢了。94年時公佈推佢去拍《神鵰》…你知當年我有幾開心嗎?﹗﹗﹗﹗哈哈哈﹗萬年最愛的誕生呀﹗
  • 咁多年睇港姐…我最愛的…係94年冠軍譚小環喎,原因不明…我仲深深記得那個把鬼到不能的3d眼鏡
  • 梅姐金曲其中一首最愛的《情歸何處》就係呢年出的了
  • 話說我第一隻買的唱片是古眼神的《笑說想》嘛,睇番其實係95年出的…佢第一張而真係94年出的《愛的解釋》,我係dub同學的,同埋係近年先喺二手cd店度買番的說…
如果會拍港版,不如搵我提供橋段啦﹗哈哈哈…以上。
arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()