已經忘了是看書還是睇網頁,總之無意中認識了MOLESKINE這個牌子的記事簿,見佢話係傳奇,之後發現了題目的那本書,其實都係唔明有幾傳奇…於是,小的抱著「唔試唔知身體好」的決心買了一本來用…

無呀,又見誠品出新一年的記事簿,想起來,手頭的這本傳奇用了差不多一年了…哈。雖然小的是個徹頭徹尾的病態網民,但SCHEDULE這回事裹是不能電子化,還是要有本實體的東東寫吓野先安樂。而,我由細到大都無寫日記的習慣嘛,這本野其實只是MARK低邊日有飯食邊日做啲乜咁,但SOMEHOW就係記低我每天的點點,當係日記架啦…手提既野轉咗機就無架啦﹗

如這圖,"LA"起手拎本野出嚟CHOP一CHOP…好開心的說﹗哈哈…

回說這個MOLESKINE,其實…UM,就係有不同年月日分佈的TEMPLATE任君選擇吧,上一年小的選了本只有橫間的,另外買再月曆貼紙貼上去就成了一年下來用的SCHEDULE。其實…我覺得…求其選一本個皮硬一點的簿都可以有相同效果的…其實我真係唔明有幾…傳奇…哈哈。

至於那本《傳奇筆記本MOLESKINE》入面的整理術,不外乎係將本簿分開唔同部分去寫野,畫吓公仔用啲TAB分類,令到搵野起上嚟都方便啲…呃…其實我唔買呢個牌子的記事簿,用番我最愛的無印都得既啫?﹗

於是,前陣子喺誠品研究了一輪,還是沒有下決心買2014年的。就說而家那本係FREE STYLE嘛,寫下了太多重要的東東(如…我啲信用卡既寫票時需要既銀行名、號碼等…我係唔會拎埋張月結單出街架嘛﹗而好詭異上網上銀行CHECK到個BALANCE,但佢係無諗過我要搵埋個卡NUMBER和銀行公司名先可以寫票找架喎﹗)((又如:看過的書啦﹗唔係個豆瓣邊有得咁UPDATE﹗))(((又又如:旅行的地點…寫下想去地方的地址,雖然卒之有啲係無去過的…)))…

這些,抄去新的又有點浪費時間,放在家裡又可惜,我還想繼續啊﹗點好呢…(為本SCHEDULE煩惱是多麼的中學FEEL呢…哈哈哈)

看舊相,發現當年(其實都係上年啫…XD)去泡菜國時一對完韓WON就放了在記事簿中間…幾大疊銀紙呀﹗一時間覺得自己好有錢﹗XDDDD

UM,我作為一個有事無事都去誠品打書釘的人,是看了一堆記事簿使用術,點樣用啲小物DECORATE本簿,點樣令內頁更功能化,其實…就係畫吓公仔,用唔同顏色(車…真係我夠知我阿娘係女人…我畫得出咁多公仔先得架﹗)…睇的時候好熱血的想返去又DECORATE吓自己的那本…不過卒之都係無咗回事…本簿,卒之都係寫既多,最多都係用唔同顏色筆寫咁解…呀﹗我果然好文藝啊﹗

哈…我真係MARK了個想睇/掃既書的LIST在簿裡,看來,太多內容不能一下子搬去新的一本…我還是繼續傳奇吧﹗XD

arrow
arrow
    全站熱搜

    domotoiceko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()