呀,因為公司Block了BLOGGER,為了令小的可以在上班時間蛇王,有必要令這兒復活了﹗哈哈哈(博主是個很隨意的人…XD)

話說呢,既然我要keep住呢個blog嚟留言,但個page又唔郁,咁好似唔係幾好喎…不如用呢個有update之餘又無乜update的方法嚟update個博?﹗哈哈哈哈﹗

全文都係要click番去blogger啦~

又話說呢,要兼顧兩邊(其實我都係貼過嚟…)實在有一定難度,還是STAY(STAY﹗某人的歌…TAG歌病又發作了)於blogger那邊。

如果大家有興趣就請移玉步啦~請呀

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(1) 人氣()

無,想講吓近期有乜作者係追住睇啫… 

(無,就係呃吓文囉﹗~哈哈) 

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

看題目就知小的要發癲了﹗哈哈哈﹗一看就知小的又誤焦點了… 

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

這一回終於俾我睇到那個SO-CALLED的特輯了…﹗哈﹗哈﹗哈﹗UM,這部其實我有某程度的期待既,17哥呢舖重出奸湖(咦…我好期待嗎?),終於唔係溫情小品了﹗同埋…我睇唔慣佢唔戴眼鏡個樣喎﹗
 
 
 
 
 

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

這是一篇很無聊的日誌,就說中秋的三天假期有兩天都係咁過的,太奇妙了。

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

南舜君係識張彗星的嗎?人家用個影唔到犯案過程的相入了閔俊國的罪,你就扮拍了片嚇走了吳正浩一干人等…XDDD
 
UM,就說小的因為睇完《聽見你的聲音》而一條龍了鐘碩DIDI這一部,UM,很有愛的作品。UM,第一吓我諗起《極度鮮師》和《龍櫻》的。

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

我承認,《La la la love song》(或《悠長假期》)會讓我無抵抗的將對劇集的喜愛LINKUP到售賣的商品,這一回…是一部叫X-M1的相機,UM。
初初看這個廣告不甚麼樣的,某次睇歡樂早場時喺大螢幕度睇竟然異常中招(竟然是中一部相機的招…不是中令仔喎﹗哈哈哈) 

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

話說,因為我連住《聽見你的聲音》和《學校2013》,繼鐘碩didi做了兩次高中生之後,原來《學校》入面又有《紳士的品格》個捲捲頭做鐘碩didi既朋友,原來佢兩個係同年,而且都係model出身的喎﹗噢﹗OT了…無,引起我的興趣研究吓究竟有無邊套劇係真係用番高中生年紀去演高中生啫﹗

 

雖然鐘碩didi是有一點大隻,不過我最接受唔到的…是李潤城斗真同學仲係高中生呀﹗XDDDDDD(我有無話過作無聊的研究和比較是我的嗜好?)

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

已經忘了是看書還是睇網頁,總之無意中認識了MOLESKINE這個牌子的記事簿,見佢話係傳奇,之後發現了題目的那本書,其實都係唔明有幾傳奇…於是,小的抱著「唔試唔知身體好」的決心買了一本來用…

無呀,又見誠品出新一年的記事簿,想起來,手頭的這本傳奇用了差不多一年了…哈。

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

好緊張好緊張﹗本來想睇到尾先出文讚美的,但見到呢一幕我真係忍不住我的激動了﹗見到崔律師又係姓崔時都仲諗…「呀~~~佢客串啫」…典知見到回音…我爆笑了﹗怎麼啦﹗《紳士的品格》呀﹗ 
 
好啦…幾經辛苦終於俾我睇完了﹗

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

本來想去瞓覺的了,但見到有關《回答吧1994》的事情又好奇走去看一吓(圖也是出自上述LINK的說)

回答吧1997》我都仲叫因為睇了《愛情雨》而識徐仁國,但呢個《1994》…我是一個都唔識﹗囧﹗

而故仔講的上京故事,我也是沒有同感的了,唔知仲會唔會好似《1997》咁有個超級粉絲的呢?1994年又其實有乜團係HIT緊?一個謎﹗

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

回首前塵,原來我很少看「文藝」小說,少女時代(我扮千FA話佢無喂人奶之後身材就回復「少女時代」了…笑死我…)SUPPOSED會好鐘意睇的亦舒、張小嫻我無睇過,其實認真的說除了電視播的(即係金庸、少量瓊瑤包青天?﹗XD)之外,我懷疑我是很少拎起小說來看,比起小說當年小的更愛看散文,小的總係走偏鋒路線嘛,全世界去看梁望峰時我走去睇畢華流喎,死未﹗

呃,無呀,最近突然對村上春樹很有興趣,想扮文藝一吓啫。

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

其實呢套劇我只追到十零集倒,受唔住玩了成廿集zoe都仲同夏晨好似樣,有啲煩…um。琴晚大結局因為要出外吃飯於是無睇,但睇大眾的感言都係o咀多過感動…見到博友alexbb這一篇,我直頭覺得我無睇到(呢套笑片)有損失添喎﹗ 

Any肥,利申一吓第一輯我是沒怎樣被感動,而且也爛尾了未追完的說。但套用番《金枝》的話我感同身受啊,第二輯成效太見仁見智了(而我是沒有看的…),對第一輯劃蛇添足了。到《衝》,收視上無《金II》咁災難性(仲好有話題添﹗)…但在故事上就差很多囉… 

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(2) 人氣()

回首前塵,原來我很少看「文藝」小說,少女時代(我扮千FA話佢無喂人奶之後身材就回復「少女時代」了…笑死我…)SUPPOSED會好鐘意睇的亦舒、張小嫻我無睇過,其實認真的說除了電視播的(即係金庸、少量瓊瑤包青天?﹗XD)之外,我懷疑我是很少拎起小說來看,比起小說當年小的更愛看散文,小的總係走偏鋒路線嘛,全世界去看梁望峰時我走去睇畢華流喎,死未﹗

呃,無呀,最近突然對村上春樹很有興趣,想扮文藝一吓啫。

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(1) 人氣()

有幾耐無試過拼盡全力去做一件事? 

多得某博友不停講呢本書和套戲於是小的說好奇走去讀/睇,本書意外地會令人想一氣呵成的看下去,而套戲,可說是近年我覺得改編得最好的日影,起碼完整保留了小說的細節和氣氛,又無cut到肢離破碎喎。 

domotoiceko 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()